هایماهایما S7 توربو

لوازم یدکی هایما S7 توربو

لوازم یدکی هایما S7 توربو به صورت گسترده توسط فروشگاه هایما وارد و در فروشگاه موجود می باشد.

فروشگاه لوازم یدکی هایما که از سال 1395 کار واردات قطعات یدکی هایما را آغاز نموده است با وروود نسخه توربو هایما S7، شروع به واردات قطعات یدکی این خودرو نموده است تا مالکان هایما بدون داشتن نگرانی از خودرو خود استفاده نمایند. فروشگاه لوازم یدکی هایما در تلاش است تا قطعات و لوازم یدکی هایما اس 7 توربو را با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت در دسترس مشتریان قرار دهد.

درباره هایما S7 توربو

هایما S7 توربو در سال 2015 معرفی شد. این خودرو مجهز به موتور 1.8 لیتری توربو شارژ و گیربکس 6 سرعته ساخت پاورتک کره می باشد. گیربکس هایما S7 توربو از نقاط قوت آن محسوب شده و علاوه بر کارایی عالی، کیفیت بسیار خوبی نیز دارد.

هایما S7 توربو نسخه ارتقا یافته هایما S7 می باشد که با تغییر موتور و گیربکس و طراحی قسمت جلو روانه بازار شده است. لازم به دکر است که S7 توربو در قسمت عقبی خودرو شامل سپر عقب، چراغهای عقب، درب صندوق و… بدون هیچ گونه تغییری نسبت به مدل S7 وارد بازار شده است.

هایما S7 توربو گرچه در چین با استقبال خوبی همراه نشد و از تایابترین خودروهای چینی در چین به حساب می آید اما توانسته است در کشورهای ایران و مصر فروش قابل توجهی داشته باشد.

هایما S7 توربو

شرکت ایرانخودرو با ایجاد تغییراتی در هایما S7 توربو نسخه هایما S7 توربو پلاس را در دست تولید دارد که البته تغییرات بسیار جزیی و شامل بهبود سیستم خنک کننده موتور، تغییر در رنگ آمیزی تریم داخلی و چند مورد جزئی دیگر می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *