هایماهایما S5

لوازم یدکی هایما S5

لوازم یدکی هایما S5 ازسال 1396 همزمان با شروع تولید آزمایشی هایما در کشور توسط فروشگاه لوازم یدکی هایما وارد و در اختیار مشتریان قرار گرفته است.

فروشگاه لوازم یدکی هایما با دارا بودن نمایندگی کارخانجات تولید کننده قطعات یدکی هایما همواره در تلاش بوده است تا لوازم یدکی هایما اس 5 را با بهترین کیفیت و کمترین قیمت در اختیار مشتریان گرامی قرار دهد. امروزه با ورد طیف متنوعی از خودروهای چینی از برندهای مختلف یکی از دغدغه های خریداران خودرو، تامین قطعات یدکی با کیفیت با قیمت مناسب و در کمترین زمان ممکن می باشد. فروشگاه لوازم یدکی هایما با درک دغدغه مالکان خودرو هایما به صورت مستمر در تلاش است تا همه لوازم و قطعات یدکی هایما S5 به تعداد مکفی و با تنوع کامل در انبار فروشگاه هایما موجود باشد.

جهت سفارش قطعات و لوازم یدکی هایما S5 لطفا با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

02122795431

09128966679

درباره هایما S5:

هایما S5 پس از برادران بزرگتر خود هایما S7 و هایما S7 توربو در سال 1396 در ایران تولید و عرضه شد. هایما S5 در مقایسه با هایما S7 از ابعاد کوچکتری برخوردار می باشد. اگر بخواهید از میان هایما S7 و S5 انتخاب نمایید و تفاوت قیمت این دو مدل برایتان مهم نباشد حتما به سراغ هایما S7 خواهید رفت اما شاید مطالعه این چند خط نظرتان را عوض نماید.

هایما S5 مجهز به موتور 1.5 لیتری توربو شارژ بوده و گیربکس آن از نوع CVT می باشد. در همین ابتدای کار موتور و گیربکس از هایما S7 توربو ضعیقتر به نظر می رسد. اتاق هایما S5 نیز از اتاق هایما S7 کوچکتر است.

اما از نقطه نظر ایمنی هایما S5 با دارا بودن 6 ایربگ در برابر 4 ایربگ هایما S7 و بسیاری از خودروهای چینی موجود در بازار ایمنی بیشتری را برای سرنشینان به همراه دارد.

در کشور چینی خودرو هایما S7 و به خصوص نسخه توربو آن، کاملا نایاب بوده و دیدن خودرو هایما S7 در خیابانهای چین رویایی است که به آسانی به حقیقت تبدیل نخواهد شد اما این قضیه برای هایما S5 کاملا متفاوت است و در هر شهر و استانی خودرو هایما S5 به وفور یافت می شود.

هایما S5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *